Prekių pirkimas, pristatymas ir grąžinimas

Pirkimo sąlygos

Teledekas.lt Pirkimo sąlygos

1. Pirkimai

1.1. Norėdami įsigyti prekę ar paslaugą iš Teledekas.lt, gali prireikti pateikti tam tikrą informaciją, susijusią su pirkiniu, įskaitant jūsų kredito kortelės numerį, galiojimo laiką, atsiskaitymo adresą ir pristatymo duomenis.

1.2. Pirkėjas patvirtina, kad:

(i) turi teisę naudoti pateiktą kreditinę kortelę ar kitą mokėjimo būdą, susijusį su užsakymu, ir

(ii) visa pateikta informacija yra teisinga.

1.3. Teledekas.lt neatsako už nuostolius, jei pateikiama neteisinga ar klaidinga informacija.

1.4. Pateikdamas šią informaciją, Pirkėjas suteikia Teledekas.lt teisę perduoti ją trečiosioms šalims, kad užsakymas būtų įvykdytas.

1.5. Teledekas.lt pasilieka teisę bet kuriuo metu atšaukti arba nutraukti užsakymą dėl įvairių priežasčių, tokių kaip prekių neprieinamumas, klaidos produkto aprašyme, kainų klaidos, klaidos užsakyme ar kitų priežasčių.

1.6. Teledekas.lt neatsako už nuostolius, kurie gali atsirasti dėl užsakymo atšaukimo.

1.7. Jei kyla įtarimų dėl sukčiavimo ar neteisėto sandorio, Teledekas.lt pasilieka teisę atsisakyti arba atšaukti užsakymą.

2. Klaidų ir netikslumų atvejai

2.1. Teledekas.lt nuolat atnaujina savo prekes ir paslaugas, tačiau svetainėje esantys produktai ar paslaugos gali būti neteisingai įvertinti, aprašyti netiksliai arba tapti neprieinami, taip pat gali atsirasti vėlavimų atnaujinti informaciją apie juos.

2.2. Teledekas.lt nesuteikia teisės į kompensaciją už nuostolius, jeigu dėl netikslumų pirkėjas patiria nepatogumų ar nuostolių.

2.3. Teledekas.lt negali ir negarantuoja 100% tikslumo ar išsamumo informacijos, pateikiamos apie produktus, kainas, vaizdus, specifikacijas ar paslaugas.

2.4. Teledekas.lt pasilieka teisę bet kada be įspėjimo koreguoti informaciją, ištaisyti klaidas ar netikslumus.

3. Konkursų ir akcijų sąlygos

3.1. Teledekas.lt organizuojami konkursai ir akcijos gali turėti papildomas taisykles ir sąlygas, kurios bus nurodytos atskirai su kiekvienu konkursu ar akcija. Jei tokių taisyklių nėra, vadovaujamasi bendromis pirkimo sąlygomis.

4. Paskyros kūrimas

4.1. Pirkėjas, kurdamas paskyrą Teledekas.lt, privalo pateikti tiksliai ir išsamiai visą reikiamą informaciją. Jei informacija yra neteisinga, tai gali lemti paskyros nutraukimą.

4.2. Pirkėjas atsako už slaptažodžio apsaugą ir už veiksmus, atliktus naudojant jo paskyros slaptažodį.

4.3. Pirkėjas įsipareigoja neskelbti slaptažodžio trečiosioms šalims ir nedelsdamas pranešti Teledekas.lt apie bet kokius saugumo pažeidimus.

4.4. Pirkėjas negali naudoti kitų asmenų vardų, prekių ženklų ar įžeidžiančių pavadinimų savo paskyrai.

4.5. Teledekas.lt neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl klaidingų Pirkėjo pateiktų duomenų.

5. Sutarties nutraukimas

5.1. Teledekas.lt turi teisę nedelsiant nutraukti Pirkėjo paskyrą be išankstinio įspėjimo, jei pažeidžiamos sąlygos.

5.2. Pirkėjas gali nutraukti sutartį tiesiog nutraukdamas naudojimąsi paslaugomis. Jei norite, kad jūsų paskyra būtų visiškai ištrinta, susisiekite su mumis pagal kontaktus, pateiktus svetainėje.

6. Atsakomybės apribojimas

6.1. Teledekas.lt, jos darbuotojai, partneriai, tiekėjai ir kitos susijusios įmonės nėra atsakingos už bet kokią žalą, atsiradusią dėl:

(i) paslaugų prieigos ar naudojimo problemų;

(ii) trečiųjų šalių elgesio ar turinio mūsų svetainėje;

(iii) bet kokio turinio, gauto iš mūsų svetainės.

6.2. Atsakomybės apribojimai galioja net jei buvo informuota apie galimą tokią žalą.

7. Sąlygų pakeitimai

7.1. Teledekas.lt pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti šias sąlygas. Jei pakeitimas bus reikšmingas, mes stengsimės pranešti apie tai 30 dienų prieš įsigaliojant naujoms sąlygoms.

7.2. Tęsdami naudojimąsi mūsų paslaugomis po pakeitimų, Pirkėjas sutinka laikytis naujų sąlygų. Jei nesutinka su pakeistomis sąlygomis, Pirkėjas turi nustoti naudotis mūsų paslaugomis.

 

 

Prekių pristatymas

  • „Teledekas“ užsakytos prekės yra pagaminamos per 1-3 darbo dienas (skaičiuojama nuo artimiausios darbo dienos po užsakymo pateikimo) ir perduodamos siuntų gabenimo tarnybai, kartais gamyba užtrukti šiek tiek ilgiau, jeigu vietoje neturime jūsų užsakyto modelio. Tokiu atveju, galite rašyti mums į pagalba@teledekas.lt, kad išspręstumėme šią problemą.
  • Šventiniu laikotarpiu dėl didelių užsakymų skaičiaus, gamyba gali trukti keletą dienų ilgiau.
  • Siuntų gabenimo tarnyba įsigytas prekes pirkėjo nurodytu adresu dažniausiai pristato per 1-3 darbo dienas Lietuvoje, per 3-7 darbo dienas Europos Sąjungoje ir 7-12 darbo dienų į kitas šalis;
  • Prekių pristatymo paslaugas teikia bendrovės „Lietuvos paštas“, „Venipak“, „Omniva“ bei „LP Express“.
  • Įteikus prekes siuntų prisatymo bendrovei iš karto pirkėjui atsiųsime siuntos sekimo numerį .

Prekių grąžinimas

  • Kokybiškų dėkliukų grąžinimai negalimi vadovaujantis Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 97/7/EB, 1997 m. gegužės 20 d., dėl vartotojų apsaugos, susijusios su nuotolinės prekybos sutartimis, pirkėjas neturi teisės pasinaudoti galimybe atsisakyti sutarties, jeigu įgytos kokybiškos prekės buvo gaminamos pagal pirkėjo specialiuosius nurodymus arba yra akivaizdžiai pritaikytos tam tikram pirkėjui.
  • Pakeisti prekes kitomis arba jas grąžinti galima tik tais atvejais, jeigu prekė pristatyta brokuota arba netinkanti pagal užsakytą telefono modelį, jei prekės nebuvo naudotos, jei jos neišpurvintos ir jei nepažeistos nei pačios prekės, nei jų etiketės ir pakuotė.
  • Grąžinimai nėra priimami jeigu: sumaišėte telefono modelį ar dėkliuko dizainą.
  • Pirkėjas supranta, kad gali būti, jog dėl įvairių kompiuterio ar monitoriaus charakteristikų ir (arba) nustatymų elektroninėje parduotuvėje demonstruojamo ir originalaus produkto išvaizda, spalvos gali truputį skirtis. Pardavėjas neatsako už jokius tokiu pagrindu pirkėjo priimtus sprendimus.
  • Grąžinant prekes arba jas pakeičiant kitomis, reikia grąžinti ir bet kokį buvusį apsauginį apvalkalą, į kurį buvo įdėtos pristatytos prekės. Visais įmanomais atvejais būtina naudoti originalią pakuotę.
  • Pirkėjo prašymas grąžinti prekę arba pakeisti ją kita turi būti pateikiamas mūsų nurodytais kontaktais.
  • Pinigai už grąžintas prekes pirkėjui gali būti grąžinti per 5 dienas nuo prekių grąžinimo pardavėjui dienos ir pardavėjo patvirtinimo, kad prekes jis priėmė kaip grąžintas. Prekių pristatymo mokestis nėra grąžinamas.
  • Paprastai prašymas leisti grąžinti prekę apdorojamas per 2 darbo dienas nuo jo gavimo.

FAQ

Use this section to answer commonly asked questions that could help your visitor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit,sed do eiusm por incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia mollit natoque consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vitae, eleifend acer sem neque sed ipsum.

A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential customers, or help the visitor with a problem they may be encountering

A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential customers, or help the visitor with a problem they may be encountering

A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential customers, or help the visitor with a problem they may be encountering

A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential customers, or help the visitor with a problem they may be encountering

A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential customers, or help the visitor with a problem they may be encountering

A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential customers, or help the visitor with a problem they may be encountering

A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential customers, or help the visitor with a problem they may be encountering